Skoči na glavno vsebino

Tabor KO-DI-RAM II: Spodbujanje digitalnih kompetenc in računalniškega mišljenja

Med 11. in 12. oktobrom so se učenci 8. in 9. razredov naše šole udeležili tabora KO-DI-RAM II, ki je bil namenjen razvijanju računalniškega razmišljanja in pridobivanju digitalnih kompetenc. Dogodek poln zanimivih aktivnosti in ustvarjalnega učenja, je mladim omogočil vpogled v svet programiranja, digitalnih tehnologij in reševanja problemov.

Tabor je bil zasnovan tako, da so učenci skozi različne delavnice in praktične naloge poglabljali svoje znanje na področju računalništva. S poudarkom na algoritmičnem razmišljanju so spoznali, kako pomembno je, da znajo probleme razdeliti na manjše korake in poiskati najboljše rešitve.

Ena izmed ključnih dejavnosti tabora je bila tudi spoznavanje koncepta “računalniškega razmišljanja, ki je bistven za sodobni način reševanja problemov in vključuje razčlenjevanje nalog, prepoznavanje vzorcev, abstrakcijo ter razvijanje algoritmov. Učenci so spoznali, da te veščine niso uporabne le v svetu tehnologije, ampak tudi pri vsakodnevnem življenju in reševanju različnih izzivov.

Poleg učenja programiranja so se učenci spoznavali tudi z drugimi digitalnimi kompetencami, kot so varnost na spletu, odgovorna uporaba digitalnih orodij in kritično vrednotenje informacij. Tabor je bil torej več kot le učenje kodiranja, bil je tudi priložnost za spodbujanje varne in odgovorne uporabe digitalnih tehnologij.

Dogodek je bil poln energije in sodelovanja. Učenci so delali tudi v skupinah, kar je spodbudilo timsko delo, medsebojno pomoč in ustvarjanje skupnih rešitev. Ta pristop je prispeval k njihovemu medsebojnemu povezovanju in krepitvi socialnih veščin, ki so

Tabor KO-DI-RAM II je bil več kot le učenje programiranja – bil je pravo popotovanje v svet tehnologije, ki spodbuja inovativnost, kreativnost in kritično razmišljanje.

Koordinatorici projekta in tabora: Klementina Orešek in Nataša Varnica

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost